Ofte stillede spørgsmål
PUDER
ERGOSOFT plana: Egnet til alle sovepositioner.
ERGOSOFT butterfly: Egnet til side- og rygsovende.
ERGOSOFT hybrid: Egnet til alle sovepositioner.
Vores ERGOSOFT Grid er et utrolig blødt og hurtigt tilpassende materiale, som er lavet af hyperelastisk polymer.
Det er svært at forklare, for det skal opleves. Men hvis vi skal gøre et forsøg så er det blødt og omfavnende, men samtidig støttende. Vi er ret sikre på, du vil elske det.
Ved produktionen af vores ERGOSOFT Grid får det en særlig lugt. Det er helt normalt og ufarligt. For at fjerne lugten hurtigere end normalt kan man tage betrækket af og lufte puden.
Ja! Her følger vaskeanvisningerne for hver pude:
ERGOSOFT plana og ERGOSOFT butterfly:
Betræk: Maskinvask ved 30 grader med lignende farver. Det anbefales at vaske med vrangen ud og lukket lynlås. Brug helst vaskemiddel uden stærke enzymer.
Indre ERGOSOFT Grid pude: Vask i hånden med lunkent vand og med en skånsom sæbe eller vaskemiddel. Lad lufttørre.
ERGOSOFT hybrid:
Ydre betræk: Maskinvask ved 30 grader med lignende farver. Det anbefales at vaske med vrangen ud og lukket lynlås. Brug helst vaskemiddel uden stærke enzymer.
ERGOSOFT Grid mellembetræk: Tåler kun pletrens. Vask ikke i vaskemaskinen.
Indre talalay latex: Tåler kun pletrens. Vask ikke i vaskemaskinen.
Niks. Vores ERGOSOFT Grid er designet med flere hundrede små åbne luftkanaler, der sørger for utrolig god luft gennemstrømning, som holder din pude behagelig kølig igennem hele natten.
Ja! Den indre pude består af ventileret talalay latex. Den er betrukket med et meget åndbart betræk med vores ERGOSOFT Grid, så du kan nyde en behagelig pude hele natten.
ERGOSOFT plana:
60x40x8 cm.
ERGOSOFT butterfly:
60x36x10.5/12 cm.
ERGOSOFT hybrid:
60x40x10 cm.
LEVERING OG RETURNERING
LEVERING
Leveringen af dine varer foregår normalt via den valgte fragtudbyder ved køb.
Den estimeret leveringstid er angivet ved produktet, på produktsiden og ved ordrebekræftelsen. Bemærk at leveringstiden er et estimat, men vi bestræber os altid på at holde os inden for den oplyste tid.
Du kan spore din levering ved at bruge det sporingsnummer, vi eller vores fragtudbyder sender til dig efter afsendelse.
BEMÆRK: Du modtager først sporingsnummeret når varen er afsendt fra os og ikke ved bestilling.
RETURNERING
Når du ønsker at returnere en pude, er det eneste du skal gøre, at pakke denne ned som ved modtagelse.
I din pakke er der vedlagt et returlabel fra PostNord eller GLS, som du kan sætte på pakken og aflevere den hos det korrekte fragtfirma. Det er vigtigt, at du får en kvittering for at have afleveret pakken, da det er dit bevis for, at de har modtaget den. Dette returlabel koster kun xx kroner at bruge, og beløbet vil blive modregnet ved modtagelse og refusion af returforsendelsen. Er dit returlabel bortkommet, kan du kontakte os og få tilsendt et nyt til din mail. Hvis du selv betaler fragten, er det også vigtigt at få kvitteringen på dette.
Adressen pakken skal sendes til er:
DH Online ApS
Fredensvej 14A
2630, Taastrup
Ja. Det koster 49 kroner at sende en vare retur. Denne omkostning står du som kunden for ved returnering.
30 NÆTTERS PRØVEPERIODE
At skifte til en ny hovedpude kræver tilvænning. Vi tilbyder derfor alle vores kunder en 30 nætters prøveperiode. I denne periode kan du gøre fuld brug af din pude, som du normalt vil. Hvis du inden de 30 nætter mod forventning stadig ikke er tilfreds med din pude og ønsker at returnere den, så skal du blot kontakte os via vores mailadresse kontakt@purpillo.dk og fortælle os, at du vil gøre brug af din 30 nætters prøveperiode returnering. Du bedes indtaste dit ordrenummer i mailen.
Du kan desværre ikke returnere en pude efter dine 30 nætters prøveperiode slutter. Vi anbefaler dog at fange os på telefonen eller mail, da vi måske kan hjælpe dig med en ombytning til en ny pude.
2 ÅRS REKLAMATIONSRET
Den lovpligtige 2 års reklamationsret giver dig ret til at klage over mangler ved varen, der eksisterede ved leveringen eller fejl, der opstår som følge af produktionsfejl. Ved forkert håndtering, som eksempelvis ved ikke at følge pudens vaskeanvisninger og almindelig slitage, kan der ikke gøres brug af reklamationsretten.
Hvis der opstår problemer inden for de første to år, bedes du kontakte vores kundeservice for at indlede reklamationsprocessen.
Reklamationsretten dækker fabrikationsfejl og mangler ved produktet. Garantien kan variere afhængigt af produktet og producenten. Kontakt os hvis du er i tvivl.
ORDRER
Det er typisk muligt at få annulleret en ordre, så længe den ikke er afsendt. Man vil altid modtage en mail, når ordren er afsendt og dermed ikke mulig at annullere efterfølgende. Indtil man modtager disse mails, er det muligt at ringe til os indenfor vores åbningstid. Man er også altid velkommen til at sende os en mail på kontakt@purpillo.dk så forsøger vi at annullere ordren. Det er vigtigt, at man straks kontakter os, hvis man ønsker ordren annulleret. Hav dit ordrenummer klar, så vi hurtigt kan finde ordren, før den bliver behandlet. Er ordren afsendt, er det ikke muligt at annullere ordren. Husk dog at du kan gøre brug af vores 30 nætters prøveperiode. Læs mere om det i afsnittet “LEVERING OG RETURNERING” eller i vores handelsbetingelser som du finder her