LEVERING

Leveringen af dine varer foregår normalt via den valgte fragtudbyder ved køb.

Den estimeret leveringstid er angivet ved produktet, på produktsiden og ved
ordrebekræftelsen. Bemærk at leveringstiden er et estimat, men vi bestræber os på altid at
holde os inden for den oplyste tid.

Du kan spore din levering ved at bruge det sporingsnummer, vi eller vores fragtudbyder
sender til dig efter afsendelse. 
BEMÆRK: Du modtager først sporingsnummeret når varen er afsendt fra os og ikke ved
bestilling.

RETURNERING

Når du ønsker at returnere en pude, er det eneste du skal gøre, at pakke denne ned som
ved modtagelse.

I din pakke er der vedlagt et returlabel fra PostNord eller GLS, som du kan sætte på
pakken og aflevere den hos det korrekte fragtfirma. Det er vigtigt, at du får en kvittering for
at have afleveret pakken, da det er dit bevis for, at de har modtaget den.
Dette returlabel koster kun xx kroner at bruge, og dette beløb vil blive modregnet ved
modtagelse og refusion af returforsendelsen. Er dit returlabel bortkommet, kan du kontakte
os og få tilsendt et nyt til din mail.

Hvis du selv betaler fragten, er det også vigtigt at få kvitteringen på dette. Adressen
pakken skal sendes til er:

DH Online ApS
Fredensvej 14A
2630, Taastrup

Ja. Det koster xx kroner at sende en vare retur. Denne omkostning står du som kunden for
ved returnering.

Reklamationsretten dækker fabrikationsfejl og mangler ved produktet. Garantien kan
variere afhængigt af produktet og producenten. Kontakt os hvis du er i tvivl.

30 NÆTTERS PRØVEPERIODE

At skifte til en ny hovedpude kræver tilvænning. Vi tilbyder derfor alle vores kunder en 30
nætters prøveperiode. I denne periode kan du gøre fuld brug af din pude, som du normalt
vil. Hvis du inden de 30 nætter stadig ikke er tilfreds med din pude og ønsker at returnere
den, så skal du kontakte os via mail på kontakt@purpillo.dk og fortælle os, at du vil
gøre brug af din 30 nætters prøveperiode returnering. Du bedes indtaste dit ordrenummer i
mailen.

Du kan desværre ikke returnere en pude efter dine 30 nætters prøveperiode slutter. Vi
anbefaler dog at fange os på telefonen, da vi måske kan hjælpe dig med en ombytning til
en ny pude. 
Bemærk: Den ombyttet pude vil ikke være omfattet af vores 30 nætters
prøveperiode.

2 ÅRS REKLAMATIONSRET

Den lovpligtige 2 års reklamationsret giver dig ret til at klage over mangler ved varen, der
eksisterede ved leveringen eller fejl, der opstår som følge af produktionsfejl. Ved forkert
håndtering som eksempelvis ved ikke at følge vaskeanvisningerne og almindelig slitage
kan der ikke gøres brug af reklamationsretten.

Hvis der opstår problemer inden for de første 2 år, bedes du kontakte vores kundeservice
for at indlede reklamationsprocessen.

Reklamationsretten dækker fabrikationsfejl og mangler ved produktet. Garantien kan
variere afhængigt af produktet og producenten. Kontakt os hvis du er i tvivl.

ORDRER

Det er typisk muligt at få annulleret en ordre, så længe den ikke er afsendt. Man vil altid
modtage en mail, når ordren er afsendt og dermed ikke mulig at annullere. 

Indtil man modtager disse mails, er det muligt at ringe til os indenfor vores åbningstid. Man
er også altid velkommen til at sende os en mail på kontakt@purpillo.dk så forsøger
vi at annullere ordren.

Det er vigtigt, at man straks kontakter os, hvis man ønsker ordren annulleret.
Hav dit ordrenummer klar, så vi hurtigt kan finde ordren, før den bliver behandlet.

Er ordren afsendt, er det ikke muligt at annullere ordren. Husk dog at du kan gøre brug af
vores 30 nætters prøveperiode.